-
Huisstijl
Huisstijl
Visitekaartjes
- Visitekaartjes (standaard)
- Luxe visitekaartjes
- Visitekaartjes van exclusief materiaal
- Visitekaartjes milieu & natuur
Briefpapier
Enveloppen
- Enveloppen met venster links
- Enveloppen (onbedrukt)
- Kartonnen enveloppen
- Enveloppen zonder venster
- Enveloppen met venster rechts
Kantoorartikelen
-
Promotie
Promotie
Flyers
- Flyers (Standaard)
- Flyers met luxe veredeling
- Flyers van exclusief materiaal
- Flyers milieu en natuur
Folders
Posters
Brochures & Magazines
- Brochures (in de rug geniet)
- Brochures (in de rug geniet met oognieten)
- Brochures (Wire-o-binding)
- Brochures (gelijmd) - Digitaal (1 tot 300 stuks)
- Brochures (gelijmd) - Offset (200 tot 20.000 stuks)
Kaarten
- Horeca
-
Buitenreclame
- Beurs
klachtenafhandeling
Bij GRdruk.nl staat de dienstverlening centraal. Het is voor ten slotte van cruciaal belang dat uw ervaring als klant van GRdruk.nl zo aangenaam en positief mogelijk. Desalniettemin kan het soms voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat vinden wij per definitie heel vervelend, dus doen wij onze uiterste best om de situatie zo snel mogelijk recht te zetten.
Heeft u een klacht voor ons?
Neem dan gerust contact met ons op via:
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil . Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Voor meer informatie over onze klachtenregeling kan u ook altijd Artikel 10 van onze Algemene Voorwaarden raadplegen.