Heeft u een vraag of een opmerking voor ons?

Heeft u een vraag over ons aanbod? Bent u benieuwd naar de mogelijkheden wat betreft de het personaliseren van onze producten? Of zou u misschien wel wat hulp kunnen gebruiken bij het plaatsen van een bestelling?

Neem dan gerust contact op met onze medewerkers, zij helpen u graag verder. U kan contact met hen opnemen op de volgende manieren:

Online chat
E-mail: info@grdruk.nl
Telefoon: 023-7992162

Of door het onderstaande contactformulier in te vullen en naar ons op te sturen.

Daarnaast kan u natuurlijk ook altijd de Veelgestelde Vragen raadplegen.

Onze openingstijden

Onze klantenservice is bereikbaar op de volgende dagen en tijdstippen:

Per online chat: Maandag t/m vrijdag tussen 08u00 en 18u30, en zaterdag tussen 10u00 en 16u00.

Per telefoon: Maandag t/m vrijdag tussen 08u00 en 17u00.

Onze receptie is vanwege de coronamaatregelen tijdelijk gesloten.

Daarnaast zijn wij ook bereikbaar op social media:


Bezoek- en postadres

Spaansevaartstraat 55

2022 XB

Haarlem

Betalingsgegevens

KvK

34187991

BTW nummer

NL002078576B18

Bank

Rabobank

IBAN

NL39RABO0341222364

Algemene Voorwaarden

Het is voor ons ook heel belangrijjk dat het voor u als duidelijk is wat de voorwaarden van onze dienst en uw rechten als klant zijn.

Door op de onderstaande link te klikken, wordt u doorverwezen naar de Algemene Voorwaarden van Grdruk.nl.

Ga naar Algemene Voorwaarden

Heeft u een klacht voor ons?

Wij doen vanzelfsprekend altijd onze uiterste best om zowel qua producten als service de hoogste kwaliteit te bieden. Het kan echter voorkomen dat er iets niet naar uw zin is, zeker wanneer het om een specifiek en persoonlijk product als drukwerk gaat. Dit begrijpen wij maar al te goed, dus ook op dit vlak willen we u graag zo goed mogelijk van diensten zijn.

Om deze reden beschikken we bij GRdruk.nl dan ook over een uitgebreide structuur wat betreft klachtenbehandeling. U kan natuurlijk contact met ons opnemen en dan helpen we u verder, terwijl u via de onderstaande link ook direct bij de specifieke sectie van onze website voor klachtenbehandeling terechtkomt.

Ga naar Klachtenregeling